Обмін та повернення
Повернення товарів
Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Згідно з Наказом Міністерства економіки України №103, ми повернемо вам кошти не пізніше ніж за 30 днів з моменту письмового повідомлення про повернення та отримання товару назад. Детальніше про Закон «Про захист прав споживачів»: закон.
Транспортні витрати при поверненні або обміні оплачує клієнт
Якщо товар був доставлений з дефектами, ми покриваємо вартість повернення
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом«Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Гроші повертаються виключно на карту особи, яка здійснювала оплату. ПІБ повинні відповідати покупцеві.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Повернення грошей здійснюється: на карту Приват або на карту іншого банку. - Винятково тій особі, яка здійснювала оплату: ПІБ повинні відповідати покупцеві .
Процес повернення
При отриманні товару у відділенні Нової Пошти, ви автоматично погоджуєтесь з його якістю та комплектацією. Переконливо просимо перевіряти товар при співробітнику кур'єрської служби. Гроші будуть перераховані не пізніше ніж через 7 днів після отримання посилки на склад магазину. Після відправки повернення, повідомте нашому оператору номер декларації (ТТН) через Viber, телефоном або електронною поштою.
Умови повернення товарів належної якості
Споживач має право повернути або обміняти непродовольчий товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики. Покупець оплачує транспортні послуги. З будь-яких питань та претензій, зв'яжіться з нами.
Повернення товарів неналежної якості
Товари, що мають дефекти, перевіряються нашими спеціалістами, і після підтвердження дефекту ми організуємо повернення коштів
Товар неналежної якості – це товар, який є несправним або недоукомплектованим. Відмінність елементів оформлення від зображених на сайті не є підставою для повернення. Детальніше про товари, що не підлягають поверненню: перелік.
З усіх питань щодо повернення замовлення зв'яжіться з нами на електронну пошту: gitcomua@gmail.com. Співробітник нашої компанії зв'яжеться з вами для вирішення ситуації.